Recenze (76)
Smysl pro tumor - Epizoda 6 (2024) (epizoda)
Řvala jsem jak želva!
Osada Havranů (1977)
Zdeněk Liška byl prostě génius. Je to jeho hudba, která dává celé této pravěké trilogii neopakovatelnou, ponurou atmosféru. A asi je to právě hudba nebo celkově zvukový podkres, co mě nutí se na tyto tři filmy dívat snad pokaždé, když je dávají v televizi.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
94 %? To jako fakt?
Případ se štěnicí (2023) (TV film)
Nejhorší díl z celé série. Pachatel měl ty smažky oddělat všechny.
Interstellar (2014)
Přesně, jak kdysi napsala paní Spáčilová: nejufňukanější sci-fi v dějinách filmu.
Počítání oveček (1981) (TV film)
Tohle není žádný doják. A už vůbec ne prvoplánový. Nejvíc se mi líbil "dědek" Brodský.
Záhadný vesmír (2017) (seriál)
Podobná blbost jako Vetřelci dávnověku, jenže to má úplně jiné hodnocení, protože je to americké.
Bez ženské a bez tabáku (1980) (seriál)
Nuda k uzoufání, jako skoro všechno z ostravského studia.
Hamlet (1990)
Vymknuta ze svých kloubů doba šílí, že jsem se zrodil, abych napravil ji.
Bakaláři 1997 - Zákeřná diagnóza (1997) (epizoda)
Totální demence.