Recenze (76)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Jako mnozí zde na ČSFD jsem tento film poprvé viděla v kině ještě za socíku jako dítko školou povinné. Tehdy to pro mě byl naprosto nezapomenutelný zážitek, z filmu jsem byla totálně unešená. Ještě dnes mi to připadá jako by to bylo včera - tak se mi to vrylo do paměti. Skvělý film, na který se kdykoliv ráda kouknu znova v televizi. Žádný z dalších Indianů Jonesů už ho nepřekonal.
Dr. House (2004) (seriál)
Já toho chlapa prostě žeru!!!
Smysl pro tumor - Epizoda 6 (2024) (epizoda)
Řvala jsem jak želva!
Osada Havranů (1977)
Zdeněk Liška byl prostě génius. Je to jeho hudba, která dává celé této pravěké trilogii neopakovatelnou, ponurou atmosféru. A asi je to právě hudba nebo celkově zvukový podkres, co mě nutí se na tyto tři filmy dívat snad pokaždé, když je dávají v televizi.
Počítání oveček (1981) (TV film)
Tohle není žádný doják. A už vůbec ne prvoplánový. Nejvíc se mi líbil "dědek" Brodský.
Hamlet (1990)
Vymknuta ze svých kloubů doba šílí, že jsem se zrodil, abych napravil ji.
Případy inspektora Lynleyho: Čínské zdi (2006) (TV film)
Jeden z nejzajímavějších dílů tohoto seriálu.
Děsivé dějiny (2009) (seriál)
Rowan Atkinson jako Jindřich VIII. - k nezaplacení!!! Jediný pořad na Déčku, který cíleně vyhledávám. Děsivé děěěěěěějiiiiinyyyyyyyyyyy
Protiúder (2010) (seriál)
Hodnotím jen první řadu. Na Portera mi prosím nesahejte! Je totiž do-ko-na-lej.
Woodkid (2013) (koncert)
Run boy run!!!