Recenze (440)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Ten film je jako ilustrovaná Bible. Je o důležitých věcech a sem tam je na co se dívat, ale jinak je nudný a nezáživný.
Quantum of Solace (2008)
První bondovka, kde jsem namísto hlavnímu hrdinovi fandil všem "záporákům" majícím ho ztrestat :). Jinak řemeslně zvládnuto dobře, scénář průměrný až podprůměrný, takže jedna * dole a druhá dole za pro mě odpudivého Craiga :)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Je to tu. Rambo se vrátil a je ještě brutálnější než dříve. A přibývající léta mu nebyly na škodu, právě naopak. Jsem unesen Johne... unesen.
RocknRolla (2008)
Není to tak dějově nabité jako Podfu(c)k a Zbal prachy a vypadni, ale pořád Guy Ritchie a to je hlavní. Po skouknutí tohohle filmu jsem dostal nezvladatelnou chuť začít kouřit, fetovat a spáchat nějaký cool zločin.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Jedna hvězdička za hippies dvojici spolužáků a druhá za to, že pod Převrátilem rupla postel. Sněženky a Machři po 25 letech je hořká parodie na komedii, která z vás za pošmourného večera vymačká poslední zbytky optimismu a víry v povedenou režii a nepomůže tomu ani litr svařáku. Přesto mám dojem, že to mohlo být lepší, kdyby se scénarista nerozhodl, že musí divákům ukázat, že všechna sláva polní tráva a co se ještě nepodělalo to se teprve podělá a dá hercům prostor na to, aby na plátnu provětrali svoje osobní zákysy. Opravdový průšvih tohoto filmu totiž je, že ani záměr rozesmutnit diváka se moc nevyvedl a místo toho odcházíte z kina spíš trochu pobaveni a s neurčitým pocitem že jste měli to vstupné raději propít. P.S: Na kanadskou noc si asi budeme muset počkat dalších pětadvacet let.
Stmívání (2008)
Ale no tak, není to až TAK špatné. Nebýt trochu ušlápnutých "pure vampire" scén tak by to bylo i za 4. Jinak Kristen Steward naprosto výbornej výkon. A ano, asi bych měl hvězdičku ubrat, protože jsem četl knihu, ale hádejte, stejně to neudělám :P
Street Kings (2008)
Příjemně koukatelné nafouknuté nic bez poselství, které jsme viděli už tolikrát kolik máme prstů.
Temný rytíř (2008)
Zatím 4* s pocitem, že se mi první díl líbil víc. Ještě to přehodnotím a napíšu. Druhé shlédnutí mě bohužel utvrzuje v nižším hodnocení než první díl. Temný rytíř je film přehodnocený jako větrník s tolik krémem, že se vám z něj udělá nanic, s docela dobrou, ale nerafinovanou poentou, kterou vám cpe celou dobu nemilosrdně do chřtánu. Herci jsou výborní - hlavně Heath, ale Maggie je divná. Top 37. film všech dob ani omylem.
Tobruk (2008)
První polovina nasadila laťku příjemně vysoko, a druhá ji srazila dolů přílišnou roztříštěností děje. Jinak kamera, kulisy i akční scény jsou parádní, jen ta kamera se u výbuchů trochu přehnaně třepe. Kdyby se trochu víc posnažil scénář a režie, mohlo to být mnohem, mnohem lepší.
Tohle je Sparta! (2008)
Parodie na parodii :) Spíše než vtipné je to nechutné. Přesto dávám hvězdu, protože svého diváka si to určitě najde. Zhulence a opilé studenty na kolejích :)