Recenze (440)
Cesta do pravěku (1955)
Tenhle kousek údajně ještě dnes pouštějí v amerických filmových školách jako prvotřídní ukázku jednoduchých filmových efektů. Na svou dobu bomba a dokonce i dnes se velmi snadno může stát, že zapomenete na to, že většina všeho jsou kulisy. Ať žijeZeman a Burian!
Cesta do středu Země (1999) (TV film)
Chudák Verne, hvězdička je za obsazení a za to ze tu všehojnou kytku nevynesli ven a neuzdravili celou planetu.
City Hunter - Season 1 (1987) (série)
Hehe, snili jste někdy o hezkých dámách? Jistěže ne! Ne jako Ryo :D Tenhle protřelý světák má mužnou postavu, smrtelnou mušku a jednu (nebo více) mokkori slabinu ke krásným ženám.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Paráda. Jenom mě trochu mrzí to "happily ever after" zakončení. Z čích sexuálních problémů si máme dělat prdel, když ne z Danteho :D
Co dokáže lež (2016) (TV film)
Pochopitelně. Ruská propaganda neexistuje, Vladimír Putin je hodný pán, který o vánocích rozdává dětem dárky a o nic nestojí víc, než světový mír a silnou evropu. Ukrajina je semeniště nacismu, které je potřeba rozvrátit. Evropská unie i USA je židovské spiknutí s cílem zotročit celou zemi a většina čechů s láskou vzpomíná na doby, kdy široká ruská duše zahrnovala vše až po Berlín láskou a blahobytem... Bože.
Cooganův trik (1968)
Nebýt věčných Eastwoodových úšklebků a obličejů, byl by to zatraceně tuctovej film. Takže Cooganův trik spočíná v tom, ze tuhle do nebe volající kravinu zbaštíte a ještě jí dáte hodnocení, že je pak na csfd v červených číslech :)
Cubasa Chronicle (2005) (seriál)
Po pěti dílech: Sorry anime už mám nakoukáno dost, ale pro mě naprostá hovadina. Postavy jsou ploché a nesympatické, absence silnějšího příběhu, bez smysluplnějšího poselství. Doporučil bych příznivcům digimona co o pár let zestárli a jejich vkus se nezměnil, jinak snad ani svému nejhoršímu nepříteli. Maucta :)
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Omlouvam se, ale tohle zabava fakt neni. Davam hvezdicku za to, ze nekdo lidem ukazal jak hluboko se da klesnout.
Čarodějnice (2015)
Artová nedoceněná žánrovka postavená na dobových textech o čarodějnictví. Kdo chce, najde průměrný atmosférický thriller, někteří ale možná přečtou i něco mezi řádky.
Čas probuzení (1990)
Film, který má divákovi připomenout, jak krásné jsou věci, kterých si jinak neceníme a považujeme je za samozřejmost. Že můžeme chodit, číst, přemýšlet... že žijeme. Film vás nejdřív nechá chytnout naděje a pak vás od ní krutě odtrhne. Zvlášť Odtrhnutí De Nira od jeho lásky mě ťalo hodně hluboko a říkám si, že to tam snad ani být nemělo, že to přehnali, ale umocňuje to celkový dojem. Snad nejlepší De Nirovo herectví a Williams je jasnej, toho mám rád už odjakživa.