Recenze (361)
Čokoláda (2000)
Pohádkově romantický příběh. O lidech jejich radostech a schovaných nešvarech. Jak přichází vítr ... Krásná kniha - krásný film - pro mě jeden z nej.
Čtvery Vánoce (2008)
Komedie, komedie, komedie . Maličká Reese a obrovský Vince, velmi rozdílné postavy, které jsou za stejným cílem - mít se dobře, nevázat se a bavit se. Jenže ono to asi nejde napořád. A tak při jedné nehodové události je jejich idyla protržena a oni postupně v jeden den navštíví své rodiče a jejich 4 rodiny. Zajímavé - komediální... Já bych ale chtěla jet na to Fiji...
Čtvrteční vdovy (2010)
Skvělý film. Překvapení. Drama, psychologické dílko. Sonda do uzavřené komunity tzv. vrchnější vrstvy. "ještě že máme kreditky, co bychom dělali tam venku". Uzavřená společnost v rámci zdí a kamer. Navenek vše OK - lidi krásní, bohatí a spokojení . Žijí si ve svých usedlostech obehnaných zdí, s perfektním hlídacím systémem. Venku znamená být "ve slamu". Idylu nabourá krize, vyhazov z práce, co si lidé budou myslet, když nebudu mít práci skvělého manažera? A vrchol všeho - tři mrtvoly v bazénu ...
Čtyřicítka na krku (2012)
Ne, mi není čtyřicet, mi je už hooodně roků třicetdevět. Umluvený, udiskotovaný film, nakonec vlastně o ničem.
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
Mě se film líbil. Možná proto, že mám moc ráda Heatha Ledgera, možná proto, že to bylo takový prostě romantický příběh z 19.století, příběh o cti a lásce. O vlastním svědomí a vědomí a o zúčtování. Prostě pro mě nadčasové a romantické. Velmi romantické.
Ďábel (2010)
Jeden výtah, pět lidí se svými vinami a jedno odpuštění. Vcelku řečeno vše. Opět jeden film, neohromí ale neuškodí. Některé sekvence byly dobré - tma ve výtahu, ovšem při každé tmě jedna mrtvola - to už zase bylo moc. Ale řekla bych, námět v pořádku zajímavý.
Ďáblova čísla (1999) (TV film)
Zajímavý námět - upoutal - výměna osobnosti do minulosti do doby holokaustu. Říkala jsem si už při předmluvě , že film bude zajímavý. No - hrůza - velmi mě to naštvalo. Nerada říkám americké filmy a evropské filmy. Ale tady musím - americká slátanina o minulosti, která je jim asi cizí. Ooo jak idylicky znázorněn koncentrační tábor. Chudáci pracovali, dostali najíst, dokonce si mezi sebou povídali a měli tajemství (např. porod jedné z žen v táboře). Myslím, že tady by dějiny zaplakaly, možná i lidi, kteří koncentračním táborem prošli. Doporučila bych navštívit např. takovou Osvětim a Treblinku. Možná by pochopili ... Nemůžu dát lepší než jednu hvězdičku - zromantizování dějin až tak černých mi prostě velmi vadí....
Ďáblův sluha (2007) (seriál)
Ne, ne, ne ... moc jsem nechápala .. jen se ztotožňují s jednou větou ze seriálu ... "Ahoj, kluci, co děláte , bejkárny ?" ... přesně k tomuto seriálu ... bejkárna ....
Dál než se zdálo (2010)
Milé, příjemné , z romantického soudku. Jiskřivé a zábavné. Zábavné a příjemné. Spoustu kladů. Romantické filmy v poslední době poněkud zdrsněly, ale nevadí, taková je doba.
Darebáčci (2000)
Úsměvné, milé, příjemné - prostě Woody Allen - nový film s retro námětem. Bavila jsem se, stále milé a příjemné .