Recenze (21)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Tři hvězdy hlavně za tu parádní řežbu loutek a bubáků!
Deadpool (2016)
SPOILER! I přes nemálo lehce trapných fórků na začátku, kdy jsem si říkala "bože, to bude zase sračka", se mi to líbilo. Akce super, řezání skvělý a cynismus taky perfektní. Navíc pan Francis mě tak nasral, že jsem se při motivujícím monologu pana Oceláče modlila, ať už mu tu hlavu ustřelí, což se nakonec stalo, takže všechny tužby vyslyšeny!
Sousedská hlídka (2012)
70%
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Seriál je krásně natočen, herci super, ale bohužel nikde pořádná strhující událost. Ďábel v těle, ztracená dcera, monstra, tuna sexu a neustálá akce.. to vše bylo dobré, ale chyběla mi tam ta třešinka = 70%
Velkej biják (2007)
Vynikající sračka! :D
Grandhotel Budapešť (2014)
90%
Godzilla (2014)
Prvni hodina totální odpad a ta druhá to tak tak táhla nahoru. Nedokážu pochopit, proč se ve filmi s názvem "Godzilla" vyskytne godzilla reálně jen 10 minut a místo sledování epických soubojů se akorát dozvíme, že kickass asi 200x málem umřel.. škoda
47 róninů (2013)
Moment k zamyšlení u tohoto filmu nastane tehdy, když vás už podruhé probudí hlasitá hudba u závěrečných titulků.
Výměna manželek (2005) (pořad)
Vynikající !!!! :D
U Konce světa (2013)
Pro samou bizardnost jsem to dokoukala až do konce a do této chvíle nechápu, co tím chtěli světu sdělit :D