Recenze (174)
Občan Havel (2007)
Pro mě osobně hodnotnej dokument, natočeno lidsky, bez zbytečnýho poklonkování.
Simpsonovi ve filmu (2007)
On ten filmec v podstatě není marnej, ale srovnání se seriálovýma dílama neustojí. "Simpsni" se do celovečeráku prostě nehodí...
Ubornaja istorija - ljubovnaja istorija (2007)
Romantické, aromatické a nápadité.
Ajťáci (2006) (seriál)
První, co mě napadá, když se řekne sitcom Ajt'áci je: "And this, Jen... Is the... Internet... " "Oh... The... WHOLE internet...?!" :-D. Kdo může anglickej humor, tady si ho užije dosytosti, miluju ty tři pošahaný lůzry :-)...
Irina Palm (2006)
Zajímavej počin, líbilo se mi, že se obešel bez patosu, ale současně bylo téma podaný citlivě, uvěřitelně. Nelíbilo se mi, že jsem nestihla v TV začátek a že byl film dabovanej, ráda ho uvidím znovu - v originálním znění...
Mrňousci (2006) (seriál)
"tuuu-tuuu-tutututu-tuuu-tuuu...!" Potvora jedna... :-D
Volver (2006)
Ach, zase ty úžasný BARVY! :-) Tentokrát bych ráda vyzvedla vesměs výborný herecký výkony (snad jen Penelopčin manžel - buran byl už příliš typickej, telenovelovej záporák), obvzláště mě nadchla Blanca Portillo. K samotnýmu ději: já říkám pořád, že my ženský zmáknem všecko! ;-)
Anděl Páně (2005)
Milý, vtipný, Trojanovi role "divných týpků vybočujících z davu" jdou :-)
Spolubydlící 2 (2005)
Slabší průměr - dvě a půl hvězdičky :-). Děj je hodně předvídatelnej, ale stejně jsem se docela bála...