Recenze (5)
Máš minutu! (2011) (pořad)
Prima tuhle show akorát zkopírovala z ČT 1 (Hodina pravdy) jenom pozměnila možnou výhru, ale princip zůstává stejný. Něco si vyzkoušet doma a pak se s tím předvést ve studiu. Pro mě není jiná možnost než dát odpad.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Na první řadu Česko Slovesnké SuperStar jsem se občas ještě koukala, ale tohle je už HODNĚ trapný! Naprostá šaškárna! Kolik těch řad ještě bude?
SeaRex 3D: Výprava do časů dinosaurů (2010)
Na Searexe 3D jsme měli jet se školou, proto jsem nejdříve hledala informace - o čem film je, hodnocení atd. Když se díváte na ukázky, film vypadá velice zajímavě, ale v kině jsem byla HODNĚ zklamaná! Těšila jsem se jak se budu bát až budou dinosauři proti mně a budou otvírat tlamy :), ale nic takového jsem ve filmu nenašla! Prvních 15 minut jsem se hrozně nudila a koukala všade možně. Pak mě to na chvilku vzalo. Tak půlku filmu si vůbec nepamatuju, protože pro mě byla nezajímavá. Film byl hlavně strašně krátký, ale to mi potom ani moc nevadilo. Byla jsem ráda, že můžu odejít. 3D Filmy mám ráda, ale tento se mi moc nelíbil, viděla jsem už i lepší.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Tenhle pořad mi přijde naprosto ubohý! Manželka si pozve do televize svého o 20 let mladšího manžela a se slzami v očích mu děkuje za to, že to s ní vydržel. Tenhle jeden díl jsem viděla a stačilo mi to! Hrůza!
Tupíři (2010)
Tahle parodie se teda moc nepovedla! Dávám jednu hvězdičku za pár vtipných scének, u kterých jsem se pobavila, ale těch VTIPNÝCH scén tam bylo na parodii opravdu málo, naopak o trapné a nechutné scény nebyla nouze!