Recenze (8)
Černé zrcadlo - Mazey Dayová (2023) (epizoda)
velký přešlap se snahou překvapit, smůla, nepovedlo se, zbytečná papparazzi agitka
Přítel rodiny (2022) (seriál)
Škoda příšerně natahovaných dílů a pomalého (rozuměj) nudného tempa. Námět a herci výborní. That's it.
Osm hrozných (2015)
Nejpřeceňovanější QT film, jednoznačně nejnudnější a nejzbytečnější
Hangman (2015)
Nápad dobrý, šance promarněná, šeď a nuda. Asi první film, který jsem musel přetáčet dopředu.
Legie (2010)
Dobrý námět, který by si zasloužil kvalitnější propracování.
The Collector (2009)
Rozhodně překvapení, které pobaví i znechutí.
Znuděný k smrti (2009) (seriál)
Zatím za první díl a za nevtipně vtipný styl. Chci být spisovatelem a detektivem!
Funny Games USA (2007)
Nebýt nesmyslného chování obětí, dal bych víc.