Recenze (94)
Přátelé (1994) (seriál)
Kultovní seriál, který se mi neokoukal ani po sedmém shlédnutí všech sérií. Nejlepší jsou samozřejmě první série, ale i ty pozdější jsou pořád plné vtipných scének, jen ty vztahy už nevěděli jak zamotat...
Mlčení jehňátek (1991)
Tak dlouho jsem si to šetřil, až jsem na to měl moc veliké nároky. Možná při druhém shlédnutí dostane 5.hvězdu. Antony je zde parádní, Jodie mi zase tak skvělá nepřišla.
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
"Nezdá se to, ale i ta ji nosila na srdci, chudinka" Nějak mi tam chybělo více humoru...
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Anglická vtípky na církev mám docela rád (viz. Father Ted), ale Monty Pythoni mě v tomhle filmu nějak neoslovili. Oproti Životu Briana je to jen slabý odvárek a tř hvězdičky dávám za scénu v hradě plném žen, pokládání otázek a kokosy. Co se mi vůbec nelíbilo byl podivně "uzavřený" konec.