Recenze (39)
Nokturno (1980) (studentský film)
Svojí atmosféru to mělo, ale zas tak depresivní (jak tu mnozí zmiňují) mi to rozhodně nepřišlo.
Lotrando a Zubejda (1996)
Jedna z mála opravdu hezkých pohádek :-)
Shadow of the Cobra (1989) (TV film)
Film o proslusém mnohonásobném vrahovi tzv. bikini killerovi Sobhrádžovi..
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Herecké výkony slabé, děj naprosto předvídatelný, romantická zápletka trapná, každopádně dobře natočené souboje, doprovázené drsnou hudbou, stály za to. Celkově hodně podobné jedničce., ale na odreagování proč ne.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Dokonale udělaná hororová pohádka s nezapomenutelnou hudbou.
Generation Kill (2008) (seriál)
Já prostě nemůžu jinak. Když jsem seriál dokoukal, dal jsem mu čtyři hvězdy. Pět jsem jich nedal hlavně proto, protože mi chybělo trochu víc akce a střelby. Pak ale člověku dojde, že v tom je právě tento seriál vyjímečný. Nepoukazuje totiž na samotné bitvy, ale celkově na válku jako takovou, která není třeba až tak akční a "černo-bílá", jak si mnozí z nás myslí. Nakonec jsem musel dát hvězd pět.
Gambler (1996)
Jednoduchý příběh i dobré herecké výkony, ale mohlo to být celkově trochu živější. Nedoporučuju koukat se na tento film v půl třetí ráno, jako sem to udělal já. Usínal jsem.
Kutil Tim (1991) (seriál)
Ani jednou jsem se nezasmál..
Cass (2008)
Mě osobně film upoutal a ani chvilku jsem se nenudil. Nemám důvod dát méně jak 5*
Vyvrženci pekla (2005)
Vtipná, brutální a nakonec i dojemná podívaná plná nezapomenutelných hlášek :D