Recenze (8)
Hitman (2007)
1* za Olgu Kurlyenko a za herní předlohu (kterou rád hraju!).Jinak film se mi teda moc nelíbil
Jste to, co jíte (2006) (pořad)
Prasata tlustý!
Paříž, Texas (1984)
Paříž,Texas je strašně moc pěkný film - film který má své kouzlo a i kdybych si přehrál po 1001 tak mě neustále bude bavit.Viděno na NOVA CINEMA kde byli použity české titulky
Čtvery Vánoce (2008)
Gratuluji Seth Gordonovi že natočil takovou kravinu!Ten film je úplná slátanina.3x Bravo!Bravo!Bravo!.1* za Reese Witherspoon
Zpátky do studia (2007) (seriál)
Super seriál s Kelseym Grammerem v hlavní roli i když Frasier je daleko lepší
Top Gear (1978) (pořad)
Top Gear se mi hrozně líbí.Dovolím si říct že jeto jeden z vrcholných pořadu BBC.Jeremy Clarkson s Richardem Hammondem opravdu válejí!Jen tak dále!Navíc se mi hrozně líbí řidič Stig a "topgearácké" kousky jako například test - kdo s lanýži bude rychleji v cíli (Londýn) - jestli letadlo nebo kára :) Zkuste hádat :)
Boeing 747 v ohrožení (1996)
1* za Halle Berry a Davida Sucheta.Jinak ten film je úplná kravina!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Vynikajicí film Franka Darabonta.Pěkně natočený film,brilantní výkon dua Morgan Freeman - Tima Robins,kamera,scénář... Také se mi líbí atmosféra filmu a samozřejmě konec ;).Za pochvalu také stojí český dabing s Vladimírem Dlouhým a Antonínem Molčíkem.Prostě - 2 slovy - filmová lahůdka :)