Recenze (154)
Trainspotting (1996)
Pro mě nehodnotitelné. Zoufale se mi to nelíbilo, ale ne proto, že by ten film byl nekvalitní. Znovu už ho vidět fakt nepotřebuju.
Anna Karenina (2012)
S hvězdičkami se rozhodnu asi až po druhém zhlédnutí. Velice se mi líbila divadelní scéna, ale v ostatních ohledech mám pocit, že Joe Wright tentokrát šlápl trochu vedle. Jeho "epický milostný příběh" byl chladný jako zimy na Sibiři. Navíc mám pocit, že občas začíná sám sebe vykrádat (taneční scéna, ranní rozbřesk) a tohle rozhodně nemá zapotřebí.
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. díl - Pod hladinou **** 2. díl - Lež má rozbité auto *** 3. díl - Druhý dech **** 4. díl - Hvězdička **** 5. díl - Klukovina *****
Dokonalý trik (2006)
Nějak se nemůžu rozhodnout, jestli se mi to líbilo nebo nelíbilo. Herci byli perfektní, atmosféra, scénář,... - všechno v pořádku, ale přesto jsem z toho rozpačitá. Možná jsem jen neměla tu správnou náladu.