Recenze (7)
Sedm životů (2008)
Podľa mňa sa tu Will prekonal.
Melancholie (2011)
2 hodiny úplne o ničom. Jedno pozitívum, ktoré ma po vzhliadnutí tohto "diela" napadá je to ŽE SA PRI ŇOM CELKOM DOBRE DRIEME.
Pelíšky (1999)
Asi najlepší český film a herecký koncert robí z toho snímku proste veľdielo.
Svědkem zločinu (2008)
Primitivizmus najhrubšieho zrna.
Lepší svět (2010)
Keby sa dalo, dám aj 6 hviezd :-)
Kapitán Abu Raed (2007)
Neskutočne silný príbeh, keby sa dalo dal by som mu aj 6 hviezd.
Stopař (2007)
Horší film som už dlho nevidel. Konanie postáv je úplne nelogické. Naopak konanie hlavnej je totálne predvídateľné.