Poslední recenze (86)
Ghoul (2015)
Vcelku ohraná vykradená lekačka...
V srdci moře (2015)
Po dvou letech odkládání jsme se konečně dočkli a dle mého to stálo za to - film svištěl slušnou rychlostí a nenudil jsme se krom prvních pěti minut snad vůbec - největší zásluhu na tom má Hemsworth, který to celé táhne jakožto zkušený First-mate a zase o kousek lepší herec než posledně... Za mě 4* zcela oprávněně!
Hei tai yang 731 (1988)
Film jsem zkouknul na doporučení hlásající že se jedná o jeden z nejbrutálnějších, nejnechutnějších a nevcíce znepokojujících filmů "ever". Asi jsem teda imunní, jelikož žádný z těhto pocitů se prostě nedostavil. Co se týká psychologické žďímačky tak je pro mě mnohem emotivnější třeba novodobý Jagten... Prostě nic moc, a očekávání se naplnila tak z 30%, takže proto i 3/10