Recenze (59)
The Gray Man (2022)
Knížka byla tak skvělá, že na tohle se bohužel vůbec nedalo dívat. Na film jsem se těšila, ale čekalo mě velké zklamání. Totálně překopaný děj i postavy a celkově naprosto béčkový dojem.
Zatracený (2015)
Možná to není nic nového a převratného, ale vtáhlo mě to do děje jak už dlouho žádný jiný film. Krásně natočené a skvěle zahrané.
Zoufalství a naděje (2017)
V první třetině jsem byla příjemně zaujatá a čekala jsem, co se z toho vyvrbí. Ve druhé třetině jsem si říkala: "Teda, to je ale dobrý film." Žel ve třetině třetí to tak nějak ztratilo směr, rozplizlo to a pointa tak nějak chybí, takže mi zůstal pocit promarněného času.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Největší pozitivum této epizody je v tom, že jsem dostala nesmírnou chuť na starou kvalitu a opět si zkouknout původní 3 epizody. Jejich propracovanost je balzámem po těch odflaknutych pokračováních. Pokud vám ale stačí pár bitek se světelnými meči a letouny a zcela neoriginální kopírovaná zápletka, bude se vám to líbit.
Eli Stone (2008) (seriál)
Ze začátku mi to strašně připomínalo blázniviny z Ally McBeal a to mě trochu rozčilovalo, ale pak to dostalo úžasně lidský rozměr. Určitě si kouknu i 2. sérii.
Liga spravedlnosti (2017)
Ani ze solidarity s Benem Affleckem nemůžu dát víc jak 2 hvězdičky. Překombinované (tvůrci se příliš snažili zaujmout či ohromit), nepřineslo to nic nového, jen spoustu efektů bez pořádného příběhu.
Správní chlapi (2016)
Škoda, že to začalo být vtipné až na konci.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
První 2/3 za 4 hvězdičky, ovšem výbuch efektů a monstrum sršící energií byl kapku slabší a dost zkazil celkový dojem. Postavy a herci byli bezva, ale poslední třetina se mi zdála zbytečně přes míru.
Zuřivá salsa (2014)
Když nebudete mít přílišná očekávání, je to příjemná a nenáročná oddechovka.
Projekt minulost (2015)
Ruční kamera působí tak rušivě, že se na to nedá dívat moc dlouho. Jinak by to nebylo až tak špatné. Přesto tomu ale něco chybí, aby to zanechalo nějaký dojem.