Recenze (70)
Pina (2011)
Úžasné dílo. Ne z hlediska filmu jako takového, ale z hlediska toho, o čem to je. Krásné scény se poeticky prolínají, až z toho vznikne úchvatná podívaná plná pohybů a emocí, která mě donutila zůstat sedět ještě pár chvil po konci titulků s pocitem, že chci vidět víc a víc.. Snímek, na který se dá dívat opakovaně a pokaždé to bude lepší a lepší.. :)
Červená Karkulka (2011)
Dávám dvě hvězdičky jen a pouze za atmosféru (barvy, scenerie, hudba). Vesnička vypadala fakt dobře.. Ale ti herci! ach ne..
Upíří deníky (2009) (seriál)
Snažila jsem se dívat na nějaký díl, co právě běžel v TV.. Nevydržela jsem to a musela jsem přepnout - taková NUDA! Je to ode mne trochu hloupé, že jej hodnotím, když jsem to v podstatě neviděla, ale - proč?!! 21.století je momentálně přeupírované, už dost!..
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Nemůžu si pomoct, každý díl (děj) je děsně předvídatelný. Ze začátku se na to dalo dívat, ale měli přestat.. Sarah Michelle Gellar vážně nemám ráda - přijde mi, že prostě neumí hrát, alespoň co se Buffy týče. Jediný, kdo ten seriál zachránil byla Alyson Hannigan, ale i tak jednoduše nemůžu dát vyšší hodnocení.. Jinak, většina masek byla docela k smíchu. Jediný relativně koukatelný díl, který jsem náhodou pochytila v TV byl, když všichni díky nějakému kouzlu pořád zpívali - to už byla vážně sranda..
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Podepisuji se pod komentář uživatele "novoten"...
Duel (2000)
Dívám se na něj poměrně často a pořád mě tenhle snímek baví. Chvílemi "parodie" na Jamese Bonda (viz Drak 9 letící na začátku a Bondovská hudba jako letmý podkres), jinak komedie, ale i detektivka a bojový akčňák. Má prostě všechno, co má mít a ani o píď míň. Andy Lau je mimoto kladný záporák a ano, na konci jsem uronila slzu. Skvělá oddychovka, víc už netřeba dodávat.
Spravedlivý Bohumil (1998) (TV film)
Poněkud morbidní pohádka, řekněme, takový dětský hororový snímek. Plno mrtvol a děsivých scén. Navzdory tomu, děti mají děsivé příběhy rády, ačkoli si rodiče myslí, že pro děti jsou nejlepší pohádky s bílými králíčky a koťátky a tak.. Já jsem tuhle pohádku jako malá milovala právě pro tu děsivost, která v pohádkách moc nebývá - snad kromě "Aničky s lískovými oříšky", kde má dotyčná příšernou masku ovčí hlavy a to je teda o dost děsivější než mrtvá princezna v rakvi.. Každopádně všechno dobře dopadne a to je hlavní.. :)
Zakletý vrch (1999) (TV film)
Já osobně mám na tuhle pohádku pěkné vzpomínky z dětství. Která malá holka nemilovala ty obří copy hlavní hrdinky? A své kouzlo měla i jistá děsivá tajemnost pohádky..
Kocour v botách (2011)
Trailery mě navnadily, ale film mě popravdě trochu zklamal hlavně svou přílišnou předvídatelností. Byly tam samozřejmě skvělé části, ale opravdu od srdce jsem se zasmála maximálně 2x, bohužel. Na druhou stranu musím tvůrcům poblahopřát - Kocour v botách je mnohem lepší než poslední dva díly Shreka. A nakonec malé podotknutí - rozhodně bych na to šla do kina s partou přátel, než s dětmi
The Guild (2007) (seriál)
Dostali mě hned na první díl - ačkoliv nic extra zajímavého co do děje, nemohla jsem přestat pouštět další a další díly. Je to nakažlivé, ale tím správným příjemným způsobem. A když člověk opravdu hraje MMO RPG, tak se neubráním říct to, že to dokonale sedí :D