Recenze (180)
Nebojsa (1988)
Objektivní hodnocení by dopadlo hůře, ale jak jsem již určitě někde napsal, temné pohádky já rád.
Anděl Páně (2005)
Vzhledem k současné pohádkové bídě..
Obušku, z pytle ven! (1955)
Na to v jaké dekádě pohádka vznikla, je to zázrak.
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Temnější pohádky mám rád :-)
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Seriál s výborným nápadem. Ale pozor, později jsem se na to přestal dívat, protože už mi to přišlo všechno stejné, takže hodnotím pouze část.
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Ale neviděl jsem všechny díly...
Smrt pod ochranou církve (2003) (seriál)
Viz můj komentář k The Murder Room (2004)
Přepadení v Pacifiku (1992)
Ne že bich si myslel, že to má objektivmně na 4 hvězdički, ale Seagal je prostě ten největšý a nejhustějšý machr a navíc musim přidat hvězďičku za to, že tady ještě nemá dvě bradi.
Císař a vrah (1998)
Historie, cizí kultura, lidé a jejich myšlenky a žádné přihlouplé létací kung-pao souboje. Tak se mi to líbí. Minus hvězdička za patos.
Vraždy v muzeu (2004) (seriál)
Na starých zpracováních románů P. D. Jamesové s Royem Marsdenem mi něco vadilo. Tady jsem ale vcelku spokojen. Samozřejmě filmu knihu nenahradí, psychologie postav trochu trpí, ale naštěstí díky patřičné délce filmu se jí alespoň snaží přiblížit. Pro ty co neznají P. D. Jamesovou - pokud jste milovníci akce a nemáte rádi rozvleklost (zde ovšem nikoli samúčelnou), nejspíš se vám tento film líbit nebude :-)