Recenze (179)
Dva muži a batole (2001)
Dvě hvězdičky z toho jsou za Oldmana.
Freddyho úlet (2001)
Adi po 3 minutách, po scéně s koněm, sem měl chuť to vypnout, nakonec sem to dokoukal, nevim proč.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Skvělý cameo Lou Ferrigna. Lepší než v posledním Hulkovi.
Hulk (2003)
Místama jsou ty Leeho hrátky už víc než jenom otravný.
Komando (1985)
Akční film ze všech nejakčnější.
Roj (1978)
Tu hvězdičku dávám ani nevim za co, snad za dost dobrej plakát.
Kung Fu Panda (2008)
Dabing mi stačil v traileru, v originále je to vážně úžasný. Film plnej úžasných postaviček, akorát ta tygřice mi nějak vadila.
Fotbal za mřížemi (2001)
Vim, že dost nadhodnocuju, ale byla to příjemná oddychovka se skvělým magorem Stathamem.
Wanted (2008)
Václav Klaus byl nejlepší.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Bál sem se, že to bude horší, ale i tak je to kravina. Rodinnej film, kde malý děti zabíjí jak na běžícím páse, a to bez kapky krve.