Recenze (310)
Kunoichi ninpô chô: kage no tsuki (2011)
Japonská úchylárna v plné kráse. Názvu by spíš slušel popis akční-erotický, jenže nahé kůže si spíš užijete více v Ordinaci.
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Příjemná pohádková pitominka pro pozdní popoledne.
Smrt samuraje (2011)
Film o nepochopení, lhostejnosti a bezmocnosti v japonském podání Samurajů.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Ještě více krve, sexu a brutality, než první série !
V cizí kůži (2011)
"Dave, can you change my oil ?" :D oddychová komedie, ke které se asi už nevrátíte. 60% PS: přichází doba, kdy po upravených modelkách ve Photoshopu, se budeme dívat na digitálně upravené herečky ?
You're Next (2011)
Ani náhodou, tohle je tak ubohé, že víc než 1 * si to nezaslouží. Bez nápadu, "herci" asi museli být sousedi od vedle kvůli snížení rozpočtu. Takhle mizerně hrát se jen tak nevidí. Režisér by se měl jít taky hlásit na pracák.
Já, padouch (2010)
Úplně jsem smutný, že ti rozkošní, vtipní a žlutí minionové neexistují. ....banana ? Papple ! :D
Sintel: Příběh draka (2010)
Vypadá to příliš jako počítačová hra a příběh je jaksi nedotažený se spoustou chyb.
Slow Torture Puke Chamber (2010)
Btliky, krev, blitky, moč, blitky, luční koník...
Spartakus (2010) (seriál)
Tak tenhle seriál je fakt pecka. Krev, brutalita, nahota, napětí. Co víc si může fanoušek akčňáků přát ? Po smrti Andyho Whitfielda a nahrazením jeho postavy Liamem McIntyrem už Spartacus nemá takové charizma, ale pořád za 5*. PS: kdo by si kdy pomyslel, že uvidí v seriálu nahou Xenu ?