Recenze (9)
Clerks III (2022)
Mám hodně smíšený pocity. Nečekal jsem, že by se pokračování mohlo vyrovnat legendární dvojce, která je prostě nepřekonatelná. Na druhou stranu jsem čekal, že film bude žánrově podobný svým předchůdcům, ale toho se mi nedostalo. Nejde totiž vyloženě o komedii, ale spíše o takové drama o krizi středního věku, ve kterém se sem tam zasmějete nějakému tomu džouku. Celý film se mi honilo hlavou, jestli by Smith neudělal líp, kdyby ten třetí díl vlastně nenatočil. Tak či tak je trilogie zakončená a nedovedu si představit, že by si Smith za 10 let řekl, že natočí ještě čtyřku. I když v dnešním filmovým světě člověk nikdy neví.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Film s úžasnou hudbou, nádhernou Claire Forlani a skvělým duem Hopkins/Pitt. S hodnocením bych šel i výš, kdyby byl film o nějakých třicet minut kratší, takhle je to jen za 6/10.
Na seznamu smrti (2022) (seriál)
Po Jacku Ryanovi a Jacku Reacherovi přichází Jack...pardon, vlastně James Reece. První dvě epizody jsem si vůbec nebyl jistý, co se skutečně odehrává, a co si hlavní představitel jen představuje. Poté seriál alespoň trochu zapnul a jede se klasická revenge story. Nebýt závěrečného zvratu nezvratu, asi bych tomu ty 4 hvězdy napálil, ale ten už byl podle mě navíc. Reacher, potažmo Ryan u mě zůstávají o patro výš.
Jack Ryan - Season 2 (2019) (série)
Druhá řada byla za mě ještě o chloupek lepší než ta první. První díl sice hned nasadil laťku, která už nebyla překonána, i tak si to ale udrželo tempo až dokonce. Potěšilo cameo Imhotepa v roli žoldáka. Skvělá byla také Noomi Rapace či Tom Wlaschiha.
Californication - Série 3 (2009) (série)
Zřejmě nejlepší série celého seriálu. Nové postavy jako Collini, Bates, studentka Jackie nebo Rick Springfield, hrající zvrácenou verzi sebe sama, byly skoro dostatečnou náhradou za Ashbyho.
Californication - Série 2 (2008) (série)
Ashby. Jedna z nejlepších vedlejších postav v tomto seriálu.
Californication - Série 6 (2013) (série)
Šestou řadou mělo Cali skončit. Faith byla dokonalá, ale ne. Opět se musíme vracet ke Karen, která je s každou sérií víc a víc nesnesitelná.
Ruská panenka - Série 2 (2022) (série)
Tak tohle se škaredě nepovedlo. Po skvělé první sérii přišel tenhle shit, který s ní má společné leda postavy. Totálně nesmyslný paskvil.
Scary Movie 5 (2013)
Dvě hvězdičky za vtip s Mattem Damonem! :D