Poslední recenze (570)
Pět nocí u Freddyho (2023)
Co to mělo jako bejt? V první FNaF je děsivá zkušenost, kdy šetříš energií, abys přežil do šesti do rána... Podobně desivej je i druhej díl, trojka je menší odbočka, čtyřka je divná... Ostatní hry jsem už nestíhal sledovat (jestli jsem dobře informovanej, tak jich je už snad sedm...). Tady je to jeden velkej prekombinovanej nonsenc, kdy si hlídač u Freddyho hraje se všema animatronama... Jako wtf? Prostě je to neskutečná kravovina, která není ani pro fanoušky hry, ani pro ty, který ji neznaj...
Fallout (2024) (seriál)
První série je bomba (atomová?) se skvěle napsanejma postavama a příběhem. Doufejme, že se to tvůrci dokážou udržet i v dalších sériích 🤔
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Za mě velice povedenej seriál, kterej balancuje na hraně paranormalna a normalna, vážnejch situací i těch komediálních... Těším se na druhou sérii. Za mě by mohlo ale přibejt trochu víc paranormalna 🤷♂️ jo a Cina je roztomile uzasnej, stejně jako nevěřící Macháček 😅