Poslední recenze (6)
Maniak (2012)
Nemam slov ... prostě masakr!
Hříšníci (2011) (seriál)
Tenhle seriál patří mezi moje srdcovky. Super scénář, skvělí herci( ten kdo řiká, že seriál nesleduje hlavně kvůli Emmy a W. Macymu, kecá :P ) a "skvělý" prostředí. A zatímco podobní skins mě po chvíli omrzeli, na shameless čekám už 4. rokem jako na smilování. TOP v žánru komedie/drama :)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Něco tak krásnýho, něco tak upřímnýho a něco tak opravdovýho, jsem už opravdu hodně dlouho neviděl. Film jsem chtěl původně chtěl shlédnout kvůli Emmě Watson, pro kterou mam slabost ;). Ukázalo se však, že Emma je jen taková třešnička na dortu celého tohohle skvostu. Film má všechno co jsem si u dokonalého filmu představoval a navíc má ještě tu opravdovost. Režisér se nesnaží teenagery rozesmát stupidními vtipy ( jako ostatních 99% teen. komedií ), ale ani unudit s smrti, ba právě naopak. Film se nesnaží být něčím čím není a v tom spočívá jeho síla. Je prostě sám sebou a moje nová srdeční záležitost :)