Recenze (267)
Hořící keř (2013) (TV film)
Silně emotivní a napínavý film, který trošku víc otvírá určitým jedincům oči a někomu včetně mě prozrazuje detaily dění začátkem roku 1969 a dále.
Hoši o ou kodomo (2011)
Supr film.... ta krajina a hudba on i ten příběh je celkem masakr, narozdíl od jinejch anime....
Hotarubi no mori e (2011)
pedofilní láska (hotaru pojd konecne se te mohu dotknout už si vyrostla už ti nejsou 4, ale je ti 15 wtf!) s totálně nudnou hudbou až umírající a usínající.....podle hodnocení sem čekal něco víc, animace taky nic moc a příběhově to mohlo být uděláno víc dokonale, hlavně ten konec..PS: pedofilní anime už tu nechci vidět v červenejch procentech!
Howlův kráčející hrad (2004)
3* za Kalcifera, čekal jsem víc.
Hranice zlomu (2003)
Chtěl sem dát 3*, ale za ten konec co mi nechal otevřenou držku 5 minut musim dát víc...
Hranice života (2005)
Na mě až moc psycho k pochopení, ale na konci sem si to nějak dal dohromady supr film.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Poslední série mě tak nasrala hereckejma výkonama a tím jak každej díl natahujou scénama úplně o ničem, že musím dát hvězdu dolů...
Hrob světlušek (1988)
krásný a ještě líp zpracovaný příběh....pár slz padlo....
Hvězdy nám nepřály (2014)
Solidní citová nálož, kromě hlavního herce, (kterej je nejvíc v poho týpek, balí čubís na potkání, americký úsměv 24/7 honba za klenotem nilu), jsem sem tam hodil i slzu, občas přehnaný, ale whaj fakin not....hudba super i M83ka měla svůj podíl. +- nepřecenim a krásným procentem 75% dávám do kategorie 3*.
Chappie (2015)
4D kino, supr hudba, nápad a děj, jenom vytknout lze jen to projevování citů u takových nýmandů, jako sou die antwoord to fakt nezabodovalo...