Recenze (361)
Chalífát (2020) (seriál)
tleskám švédům za odvahu, tohle by němci skrze cenzuru natočit nemohli, ikdyž jsou v tom až po uši
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Přes úpornou bolest zad, přišel konec filmu ani nevím jak, ubylo dlouhých žvanivých pasáží, které jsem u quentina moc rád neměl, až na výjimky samozřejmě, to, že to zakončil, jak to zakončil mi udělalo radost, po hodně dlouhé době byl v biografu film
MatkaOtecSyn (2019) (seriál)
už jsem to pochopil - ona to je parodie - asi nechtěná,a le excelentní :)
Miliardy - Série 4 (2019) (série)
jak to, že je to kurva pořád tak dobré?
Gloria Bell (2018)
zjišťuji, že se začáná modrat u hodně dobrých věcí, naposledy seroš totální The first, jinak Gloria určitě neumí tančit,a le chce, protože se rve se samotou a nechce to vzdát, na rozdíl od Johna Turturra má totiž koule, ikdyž je občas na dně, skvělá záležitost
Miliardy - Série 3 (2018) (série)
Krásné překlopení po půlce, vyskoký standard pořád
The First (2018) (seriál)
Vztahová dramatická pecka, která není scifi, to je jen kolorit, aby záměr fungoval, nádherné scénaristicky, herecky, vizuálně i hudebně, chápu, že je v modrých, kdo čekal scifi byl tady špatně.
Goliáš - Série 2 (2018) (série)
téměř žádná právničina, hodně jiný styl než první řada, ale neskutečný odvaz
Goliáš - Série 1 (2016) (série)
BBT byl skvělý v jedné řadě Farga a skvělý i tady
Černobyl (2019) (seriál)
RUSKO JE VTIP a špatný