Recenze (361)
Tisk (2018) (seriál)
Ben Chaplin mě neskutečně bavil
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Dokonalé, temné, postava Rustyho úžasná, závěrečná scéna pod hvězdami vryta do paměti na furt
Na mušce (2018) (seriál)
neskutečně zábavné a vynálezavé, šílená vražedkyně dokonalá, nejzajímavější pro mě bylo, že seriál celou dobu balancoval na hraně, kterou kdyby překročil, stane se z něj pitomost, a oni to ustáli, smekám
Tři dny Kondora (1975)
To se prostě neomrzí, naprosto syrový start s Maxem Sydow, konec - Redford jde ulicí netečného studeného New Yorku a ohlíží se, prostě koží
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
Smekám před Benem Stillerem, měl jsem ho jen za takového neškodného poskoka v nablblých komediích a on udělá TOHLE !
Kominského metoda (2018) (seriál)
Chytré, příjemné, inteligentní. Je bezva, že se Michael pustil do kvality namísto pitomých rádobykomedií, asi nechce skončit jako odkopaný De Niro.
Bohemian Rhapsody (2018)
královská zábava
Florencino knihkupectví (2017)
Naprosto dokonalá, na nic sei nehrající věc, nic pro analfabety
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Nemám rád horory,a le cvážím si Kinga, stálo to za to a za plný počet, bavilo mě tam úpně všechno, scény z elektroshopu nádherně fargovské, psychopat dokonalý a jeho matka excelentní, nemám co bych vytknul a samozřejmě geniálně napsané a není to žádné bububu, prostě hodně drsná krimi
Most - Série 4 (2018) (série)
Excelentní rozloučení se Ságou, budeš chybět holka