Recenze (15)
Králíček Petr bere do zaječích (2021)
Jak uz to tak byva, druhy dil se s tim prvnim neda srovnavat. Bylo tam par vtipnych scen, ale cekala jsem od toho vic. Ale moje 6ti leta dcery byla nadsena a to je asi dulezitejsi :-)
Koloběžka první (1984) (TV film)
jedna z mych nejoblibenejsich pohadek :)
Sněhurka (2012)
Az do posledni sceny jsem si rikala, ze to neni tak spatne, celkem mila pohadka, i kdyz lehce pritazena za vlasy. Ten konec to ale zabil, to jsem se chytala za hlavu a rikala si, kdo toto vymyslel. Pro me slabsi prumer
Láska a čest (2013)
Rozhodovala jsem se mezi 2 a 3 hvezdickami. Zacatek vypadal slibne, ale nakonec se tam skoro vubec nic nedelo. Pro me zklamani a bohuzel ani sympaticke obsazeni, v čele s uzasnym Liamem, to nezachranilo. Pro me je tech 50% maximum.
Co s láskou (2014)
ano, bylo to sladky jak med, ale mne se to kupodivu libilo
Zůstaň se mnou (2014)
Po shlednuti traileru jsem se na film hodne tesila, precetla jsem si i knizku diky nemu, ale nakonec si myslim, ze byl trailer nejlepsi z celeho filmu, bylo v nem vse podstatne. Pribehove se hodne drzeli knihy, ale úplně to nevyšlo. Nějak jsem se nemohla k těm postavam připoutat a nevěřila jsem jim, často mi to přišlo uměle. Celkové bych to viděla tak ma 60-65%
Bezpečný přístav (2013)
Mám ráda knihy Sparkse přesně proto, že nikdy není jiste, jak příběh skončí. Bohužel filmy jsou vždycky o něco slabší, hlavně proto, že se "zhollywoodstuji", i kdyz Sparks nenapíše klasický happyend, ve filmu je - viz Milý Johne. Každopádně na tenhle typ filmu se dívají ti, co tuší, co od toho čekat. Na romantický film to vůbec není špatné, tím spíš, že to ma knižní předlohu a většinou takové filmy konci podstatně hůř
Kamarád taky rád (2011)
Je hodně romantických komedii, ale málokterá opravdu kvalitní.. U této jsem se opravdu bavila a užila si ji
Láska podle předlohy (2007)
Dlouho jsem neviděla podobně zajímavý film. Od Austenové jsem četla jen dvě knihy, takže jsem si říkala, že bych si to 100% užila, kdybych přečetla vše, ale i tak se mi to hodně líbilo. Nemusíte se bát, že by by vám bez toho unikaly souvislosti. Připomnělo mi to Love Actually, jelikož i tady se odvíjí více jak jeden život, více jak jeden vztah. Momentálně dávám 4 z 5, ale přečtu si i ty další knihy a pak se na to podívám znovu :)
Upíří deníky (2009) (seriál)
Upíři deníky je jeden ze seriálu, u kterého jsem dlouho tvrdila, že ho nemusím nikdy vidět. Potom mi ho doporučila osoba, od které bych to v žádném případě nečekala a řekla jsem si:"zkusím jeden dil". A ted jsem v druhé sérii a nemůžu přestat. Pro me naproste překvapení. Seriál, který nemá s Twilight téměř nic společného a nedá se s nim v žádném případě srovnávat.