Recenze (129)
Noc žraloka 3D (2011)
Už nikdy, opravdu nikdy a ať mi to bůh odpřísáhne, nebudu koukat na český dabing. Jak za komunistů stejný tón hlasu ... Bože, ó bože. ... Nic, to je možná vše, co k tomu filmu můžu říct.
Nezvratný osud 5 (2011)
Výborná hudba, výborná zápletka a zase další originální mordy. Ale tolik hvězdiček hlavně za tu hudbu. Herci hráli, krev tekla a most spadl. A velký plus za počáteční titulky, které jsou dokonalé.
Gympl (2007)
Celý film táhla jen Holubová, Bydžovská a učitelé, ale kdo mě opravdu mile překvapil byl Mádl ... Byl vždycky lepší, než ten debílek Kotek a to i přesto, že byl v propadácích, které spolu točili, vždy Kotkův stín... Má to hlavu a patu, ale film se někdy vleče a nudil jsem se.
Americké psycho (2000)
Film pobírá na obrátky v poslední čtvrtině a to tak, že za každou cenu, jen aby se divák pobavil, znechutil či zděsil, Vám to cpe. Bale byl docela roztomilý vrah, ale nevím ... asi má na lepší ženský. :D
Na vlásku (2010)
Nejpovedenější Disney pohádka moderní doby. Kdyby se Disney nezahazoval takovou šaškárnou, jako je Hanna Montana a podobnými projekty, tak bych jim fandil víc, ale konkrétně toto dílo bylo fantastické a Slovenský dabing velice povedený. :)
Vlastní pravidla (2007)
Opravdu mě tento film rozesmál a dojal skrytou láskou mezi všemi třemi holkami tak, že si prostě ode mě těch neuvěřitelných 5 hvězd zaslouží :)
Noční můra v Elm Street (2010)
Promiň Freddy, ale hold jsem si zvykl na tvojí předešlou tvářičku Roberta :(
Než si pro nás přijde (2007)
Nádherné ... nic víc si nedokáži vybavit. Dojemné, fantastické a ... no prostě nádherné.
Jezero smrti (2008)
Musím vyzdvihnout neobvykle skvělé výkony i mladých herců, které mě vtáhli do neokoukaného a velmi propracovaného děje s příjemně dráždivou atmosférou. Pokud chcete viděl krutost, ale zároveň i smyslný horor, tak Eden lake je pro to dělaný :)
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Mám rád jejich vztah, který je sic založený na lži, ale mám ho prostě rád. Angelina atraktivní a Pitt ještě nevypadá jako "starý" muž.