Recenze (516)
Terminátor: Temný osud (2019)
Nejhorší díl Terminátora!
Tvůj souboj s divočinou: Poprask na safari (2021) (pořad)
4 hvězdy za Beara Gryllse. Film bych jinak hodnotil pouze na 3 hvězdy.
Ted Lasso - Udělat tu nejsprávnější věc (2021) (epizoda)
"Jsme jeden tým!"
Ted Lasso - Levandule (2021) (epizoda)
Ten konec byl top.
Dycky Sunderland - Fotbal je život (2020) (epizoda)
Děkuji a hodně štěstí.
Roming (2007)
Tři hvězdy za Polívku.
Resident Evil: Infinite Darkness (2021) (seriál)
Průměrný seriál
Resident Evil: Infinite Darkness - Episode 4 (2021) (epizoda)
Jako bych viděl českou vlajku.
Zelenáč - Série 3 (2021) (série)
Téma BLM kazí pocit z 3. série.
Román pro pokročilé (2019)
Nuda, nuda a nuda.