Recenze (13)
Limit (2010)
Francouzský akční film s jednoduchým příběhem, který je od začátku až do konce napínavý. Příběh není nijak zbytečně prodlužován, takže se nenajdou pasáže, kde by se člověk nudil.
Operation White Widow (2011)
Výborné, skvělý nápad a úžasná pointa.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Drsné, brutální, krvavé, prostě Punisher. Řekl bych to asi takhle. Nejbrutálnější reklama/nereklama (nevim jak to bylo zamýšleno) , kterou jsem kdy viděl.