Recenze (185)
Tajný život mazlíčků (2016)
Pohodova zabava na odreagovani ...
Zúčtování (2016)
Takovy autisticky Daredevil :-D.
Ant-Man (2015)
Vtipne pojata marvelovka, kde je uz dopredu jasne, ze hrdinuv letajici konik dostane jednu mezi oci.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Cim dal horsi, chtelo by to restart ...
Iracionální muž (2015)
Na Woodyho jednoduche dialogy s naprosto predvidatelnym postupem k cili. Ukazky realne zenske "logiky", s krivortovou zrzkou Emmou, ktera nedojde zaslouzene odmeny v podobe vstupu do Valhally.
Kolonie (2015)
Mirne podprumerny film z pohledu levicoveho rezisera, ktery jeste asi neprekousl, ze pravicovy Pinochet vlad zemi tak dlouho.
Malý princ (2015)
Opravdu tak pro male deti ...
Marťan (2015)
Takovy happyend pro celou rodinu, s peknymi zabery na/z "Marsu", ale trochu nuda. Jen doufam, ze filmy se nebudou neumerne prodluzovat, na ukor deje ...
Osm hrozných (2015)
Takova negroidni sracka, to se fakt nevidi. Tarantinovi uplne hrablo ...
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Celkem zajimavy film o naivni agentce FBI, jejim cernosskem pejskovi, mexickem kartelu a spouste mrtvych kolem.