Recenze (34)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Tak tohle byla velká paráda. Vtipné, akční. Tak to má být. Naprostá spokojenost!
Tvář vody (2017)
Taková pohádka pro dospělé, Kráska a zvíře v nové podobě.
Cuky Luky Film (2017)
Je to tak strašně blbé, až je to vlastně vtipné.
Tulipánová horečka (2017)
Tak tohle mne neskutečně zklamalo. Dlouho jsem se na film těšila a čekala jsem pořádnou porci romantiky, dramatu se smutným tragickým koncem a všechno co k tomu patří, ale bylo to neskutečně slabé, téměř žádné emoce to ve mně nevyvolalo. Rozhodně to nenaplnilo moje očekávání.
Černý motýl (2017)
Kdyby to skončilo tím zatčením bylo by to mnohem lepší, než že se probudí a všechno se mu to jen zdálo..
Rozpolcený (2016)
McAvoy báječný, ale jinak celý příběh nebyl zas tak poutavý.
Špunti na vodě (2017)
Potenciál měl celý příběh velkej, ale vůbec nebyl využit. Třeba scéna se stanem mi připomněla Rafťáky.
Život (2017)
Konec to rozhodně vylepšil. Proto 4 *
Odložené případy (2003) (seriál)
Super seriál. Prolínání reality s minulostí je super. Škoda jen, že jsou málo rozvinuté příběhy hlavních postav.
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Film celkem dobrý, ale k jakému to spěje konci naprosto čitelné, takže závěr ničím neohromí.