Recenze (176)
Coyote (2021) (seriál)
Prve dva diely celkom zaujimave a potom to uz ide dole z kopca...
Vánoční kronika: druhá část (2020)
Za mna jednotka urcite lepsia, toto bola obcas dobra hovadina, ale ako celok dajme tomu...
Nic mě nezastaví (2015)
Dobry start a potom dajak zostupidnela... A tie nahodicky...
Mia a bílý lev (2018)
Neviem, co je pekne a mile na tom, ked niekto drzi dive zvierata v zajati. (Lov pre klientov je uz len ceresnickou na torte, existuje to aj v inych krajinach Afriky a je to humus) Ale myslienka zachrany na predaj do ZOO je rovnaky humus. Niekto by sa mal zamysliet nad tym, cim plni mozgy deti, pokial chceme zmenu.
Survive (2020) (seriál)
Ked niekto rozkuskuje film na 10 minutovky a nazve to serial....
Na tenkém ledě (2020) (seriál)
Myslim, ze serialu pomohlo hlavne to, ze sa tam korculovalo/bruslilo ozaj minimalne (nastastie). Mimo ladovu plochu pre mna takych 60 percent, na lade totalny bullshit. Cudujem sa, ze este aj v dnesnej dobe kedy sa da cokolvek overit, nastudovat, dokazu pustit do sveta taketo dristy. Ci uz co sa tyka treningov, zobrazenia pretekov, sposobu celeho okolo toho, naplne jazd, atd atd atd... Cele zle.
OtherLife (2017)
Niekde na pomedzi 3-4 hviezd. Cely film vlastne ani neviete kde sa nachadzate a ked si uz myslite, ze ste to vychytali, tak zase je to inak. Napad je urcite originalny a oplati sa snimok vidiet.
Šaman ze Sibiře (1996)
za kona hviezdicka +
Tři životy (2007) (TV film)
Pekna klasicka rozpravka, avsak ja z tych hlavne mladsich hercov uz citim taku tu stratu cistoty alebo ako to povedat a to sa v takejto rozpravke dost bije.
Zrcadlení (2015)
Celkom nuda. A mierne afektovane herecke prevedenie. Ale jednu hviezdicku za zaverecne titulky so super hudbickou:-)