Recenze (176)
Dívka ve sklepě (2021) (TV film)
Velmi zvlastne nestarnutie postav v priebehu 20 rokov a jeden prapodivny mimozemstan, ktory v 10tich vyzera na 17... :D
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Pekna rozpravka. Nemoze sa to predsa hodnotit ako klasicky film. Mne sa pacilo :-)
Karel (2020)
Ako nič nové sa nedozviete. Je to tak na 3*, ale za Karla 4.
Roztříštění (2019)
:-OO Cely cas si vravim, ze je to tak dusna atmosfera, bezmocna... Ze v tom sa nikto nechce ocitnut. WOW! Dlho ma nieco neprekvapilo, ale tentokrat ano.
Země (2021)
Viem si predstavit, ze este par rokov dozadu, by som hodnotila podobny film 1 hviezdickou a brala by som to ako nudu. Dnes pre zmenu ocenujem, jeho tichost, pomalost a len take jemne plynutie, nech si z toho zoberie kazdy to, co chce... 🖤
Ginny a Georgia (2021) (seriál)
Taka celkom fajn teenage psychopatinka :D
Angie: Lost Girls (2020)
Priserne spracovanie aj konanie istych postav, ale v zasade aspon ze sa na to upozornuje...
Speciální jednotky: Pekelný týden (2015) (seriál)
Zaujimave, kazdopadne je to len reality show a myslim, ze oproti skutocnemu vycviku nam ukazali mozno tak 20-30 percent z realnosti.
Krasotinky (2020) (seriál)
Uz dlho ma niekto neiritoval v seriali tak, ako tato policajtka... Ale mimo toho, ako tanecnicka, som si serial uzila. Verim tomu vsak, ze obycko ludom to muselo prist zbytocne natiahnute. Mne sa to po umeleckej stranke pacilo. Rovnako ocenujem, ze serial neovladol balet, ale vyrazovy tanec.
Dobrý doktor - Série 3 (2019) (série)
Povedala by som, ze druha polovica tretej serie je porovnatelna (kvalitou) prvej polovici prvej serie. Co je dobra sprava, lebo to medzitym bolo len mutenie vody na urovni priemeru. Som rada, ze som to po druhej serii nezabalila.