Recenze (28)
Plán útěku (2013)
Konečne po dlhšej dobe som sa akčne aj zabavil aj ponaťahoval na deji čo mal hlavu aj pätu. Herecké výkony, myslím na úrovni a scenár to celé okorenil. Odporúčam na sobotňajší večer :)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Naozaj nieje čo dodať. Tento film stojí za to vidieť aj viackrát. Hltal som každú minútu :) Vrelo odporúčam...
Atlas mraků (2012)
Zaujímavý dej, perfektne napätie :)
Cesta do zemského jádra (2012) (TV film)
Suhlasim s Venus7. Skvelé a pútavé spracovanie :)
Havran (2012)
Vynikajúce pokračovanie prvého dielu. Pútavý dej aj celkové zakončenie :)
Kon-Tiki (2012)
Film aj keď by som ho skorej zaradil medzi filmové dokumenty ma nadchol, hlavne aj preto, že som knižky o Thorovi hltal ako malý chalan jednu za druhou. Maximálna spokojnosť. Nemám čo vytknúť. Pútavý dej a skvelé spracovanie prebudí v nejednom z nás dobrodruha :)
Muži, kteří vybudovali Ameriku (2012) (seriál)
Skvelý seriál, naozaj stojí za to pozrieť :) Ako je spomenuté nižšie nepočuť tam žiadne "Americké" patriotické hovadiny, no skorej zameranie na historické fakty. Vrelo odporúčam.
Projekt X (2012)
Film sa mi páčil, aj keď to nieje bohvie ako veľké umelecké dielo. Tak na jedno pozretie. Ale dostatočne som sa na ňom nasmial. Teda maximálna spokojnosť. Jedno pozretie a to stačí :)
Prometheus (2012)
Myslím, že Ridley Scott natočil skvelý film, ktorý ma očaril hneď od začiatku, postupnou gradáciou deja a skvelým vyvrcholením, ktoré nenechá žiadného fanúšika Sci-Fi chladným. Na záver kde pojedá votrelec stvoriteľa sa mi príjemne rozbúchalo srdce čím som sa utvrdil v tom, že som do deja maximálne vtiahnutý. Filmu nemám dokopy čo vytknúť. Rád by som videl ešte nejaké pokračovanie.
Sedm psychopatů (2012)
Myslím, že to bol skvelý film. Má dej aj zápletku. Psychologický podtón a niečo na zamyslenie.