Recenze (28)
Jak pracuje Země (2011) (seriál)
Naozaj pekný dokument. Človeka vie chytiť za srdce :)
Konfident (2011)
Film aj spracovanie deja sa mi nesmierne páčili. Bol som vtiahnutý do deja a trošku som sa aj vžil do postavy mladého spojára :) Celkový pocit je príjemný. Páči sa mi, že je tu ešte niekto kto vie natočiť film, kde sa to len nehamží nadávkami, drogami, alebo iným svinstvom. U mňa zaslúžených 5*
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Dobre spracovaný film, skvelé obsadenie a napínavý dej až do konca. Tento film si zaslúži u mňa plný počet :)
Na lodi (2011) (seriál)
Skvelý seriál. Pre Sci-Fi milovníkov a technických nadšencov prudko návykový :) Môžem len konštatovať, že za poslednú dobu som nič lepšie ani nevidel. Maximálna spokojnosť. Plný počet bodov.
Záhada zmizelého špionážního letounu (2011)
Pútavý dokument o hľadaní zostreleného lietadla. Ide skorej o historické fakty z dôb studenej vojny. Pojednáva o hľadaní analyzovaní a následnom nájdení strateného lietadla, ktoré sa už všetci rozhodli vzdať hľadať. Film je poctou pre dobrovoľných hľadačov a vedcov angažovaných v pátraní.
Mars - pátrání po životě (2008) (TV film)
Ďalší zo série dokumentov o Marse. Ničím neprekvapí, ale za pozretie to určite stojí :)
Kontakt (1997)
Skvelý film, ktorý patrí medzi moje obľúbené :) Nieje to len nejaké "suché" sci-fi, ale naozaj ma aj taký podtón na zamyslenie. Vrelo odporúčam....
Osud v kosmu (1994)
Kvalita spracovania a ostrosť snímku stoja za to :) Pekný aj keď krátky dokument. Odporúčam pozrieť.