Recenze (23)
Ztracený svět (1999) (seriál)
Seriál mých dětských let, jenž jsem v té době opravdu zbožňovala :)
Nouzový východ (2008)
Kate i Leo jsou zde naprosto úžasní!! Role jim ušili na míru a doufám, že tenhle pár se objeví ve více filmech..
Letec (2004)
Nejspíše je chyba na mé straně, ale mě to tááák nebavilo... přitom Scorsese a DiCaprio jsou výborná dvojka, která většinou vede k výbornému filmu, bohužel u Aviatora tomu tak nebylo..
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Jako dobrý... a bylo by to ještě lepší, kdybych neviděla předchozí švédský film. Jenže jsem ho viděla a je prostě lepší. O dost. Tady minimálně o ty dvě hvězdy. Takže pěkná snaha, ale příště bude lepší vzít si námět, který někdo nezfilmoval pouhé dva roky předtím a o dost kvalitněji.
Kult hákového kříže (1998)
Konečně jsem se odhodlala tento snímek shlédnout. Edward mě dostal.... klobouk dolů!
Polibek upíra (1988)
Místy je to celkem nuda, každopádně Nicolas Cage zde podal exceletní výkon. Tato role musela být opravdu náročná.
Tupíři (2010)
Je to vážně blbost, dalo se tam vymyslet spousta vtipných scén, bohužel se to tvurcum nepovedlo. Škoda.
Počátek (2010)
Neskutečný zážitek, jak tohle někdo dokáže vymyslet a ztvárnit? Perfektní film!
How to Make Love to a Woman (2010)
Jedna hvězda a to pouze za Iana, jinak je to hrozný brak.
Upíři (1998)
Neskutečná blbost! Když pominu nudný děj a to, že film nemá absolutně žádnou pointu, tak nevydržím ty neskutečně namachrované hlášky a obličeje hlavního představitele Jamee Woodse. Horší film jsem dlouho neviděla.