Recenze (3 379)
Šingeki no kjodžin - Šódžo ga mita sekai – Trost-ku kóbósen (2) (2013) (epizoda)
První setkání Mikasy a Erena. To bylo naposledy, kdy byla Mikasa slabá. Oba mají již mnoho velice špatných vzpomínek.
Šingeki no kjodžin - Uidžin – Trost-ku kóbósen (1) (2013) (epizoda)
Závěr je největší mindfuck celého seriálu. Boj nedopadl úplně podle plánu.
Šingeki no kjodžin - Kaisanšiki no joru – Džinrui no saiki (2) (2013) (epizoda)
Výcvik a pohodička plánování. A pak bum prásk překvapení jak prase.
Šingeki no kjodžin - Zecubó no naka de nibuku hikaru – Džinrui no saiki (1) (2013) (epizoda)
Odlehčená epizoda. Bramborové vtipy a motivace lidí pokračovat ve výcviku.
Šingeki no kjodžin - Sono hi – Šiganšina kanraku (2) (2013) (epizoda)
Kombinaci hudby dokonale pasuje do scén. Opět smutný díl.
Šingeki no kjodžin - Nisen nengo no kimi e – Šiganšina kanraku (1) (2013) (epizoda)
I po deseti letech stále pecka. Strašný doják tahle epizoda.
One Piece - Shuumaku! Luffy to Momonosuke no Chikai (2023) (epizoda)
Další díl plný loučení a slz. Tentokrát poslední z Wano.
One Piece - Tabidachi no Toki: Wano Kuni to Mugiwara no Ichimi (2023) (epizoda)
Díl plný loučení s postavami, se kterými jsme zde bylo tak dva roky. Až mě slza ukápla. Holt jsem asi hrozná plačka.
One Piece - Ugoku Sekai! Shin Soshiki Cross Guild (2023) (epizoda)
Klábosící díl, kde jsme so moc nového nedozvěděli, kromě nové aliance Buggyho a odhalení totožnosti otce Odena. Čas loučení začíná.
Kumo desu ga, nanika? (2021) (seriál)
Příběh je docela zajímavý, ale až moc chaotický. Do konce seriálu není úplně jasné kdo je kdo a co mu jde. Hlavní postava je zajímavá a musí se hodně snažit. Volba rasy postavy je velice netradiční. Z ostatních charakterů nikdo moc nevyčnívá. Boje se mě nelíbili a měly osekanou animaci. Hudba nezapamatovatelná a plno děje pokračuje po titulkách a to zcela náhodně.