Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Bosé nohy v parku (1967)
Někdo to rád horké (1959)
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Okno do dvora (1954)
Chyťte zloděje (1955)
Prázdniny v Římě (1953)
Takoví jsme byli (1973)
Podle mě jeden z nejpůsobivějších milostných příběhů, co kdy byly natočeny. Skvělá režie, vynikající herecké výkony (Robert Redford by byl se svým mužným sexy zjevem v 70.letech koukatelný v jakémkoliv filmu, i kdyby v něm jenom tak postával a usmíval se) a podmanivá hudba - to všechno smícháno do koktejlu nazvaného smutně-romantický film. Milovali se, ale nedokázali spolu žít. A jedno oko nazůstane na závěr suché. Tedy alespoň já si u tohohle výborného filmu popláču pokaždé. Jasných pět hvězdiček!
Kaktusový květ (1969)
Výborná komedie s výbornými herci. Ingrid Bergmanová ve své snad první komické roli a podle mého skromného názoru i ve své roli životní. Je opravdu veliká škoda, že jí až do Kaktusového květu režiséři obsazovali především do vážných rolí krásných a tajemných žen, protože je skvělá komička. Její šarm a nadhled, s nimiž v plesových šatech, ověšená norkovou štolou a obklopená křepčícími mládežníky, tančí někde v hudebním klubu jsou nezapomenutelné. Ve filmu i na parketu jí navíc zdatně sekundují Walter Mathau jako záletný zubař Julian a Goldie Hawn jako jeho afektovaná mladičká snoubenka Tony. Chytrý scénář, vtipné dialogy a pro mě dokonalý český dabing Jany Dítětové a Václava Vosky - to všechno a především skvělou zábavu nabízí Kaktusový květ.
Láska nebeská (2003)
Když jsem viděla Lásku nebeskou poprvé v kině, tak jsem při závěrečných titulcích zjistila, že všichni muži sedící v mém okolí pláčou. A to se každý z nich v průběhu filmu minimálně (většinou však více než) jednou zasmál. To jsem v kině ještě nikdy nezažila.... Dokonalý filmový zážitek!