Recenze (446)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
za absenciu boja so svetelnymi mecmi som tomu mal chut udelit odpad bez debaty. Ten trapny suboj na konci? To jako vazne? A zaporak ktoreho trenoval kto vie kto porazi baba ktora drzi lightsaber prvy krat v ruke? No zaciatok filmu super, stred da sa ale tretia tretina bola horsia nez tretiny slovenskeho hokeja. Aj napriek tomu 4 hviezdy a to za H. Forda ktory si myslim ze hral svoju zivotnu.
Adult World (2013)
Pozeral som to len kvoli Emme a musim povedat ze som to celkom prekvapivo sklamalo. Filmu chybala nejaka iskra, nemalo to ani hlavu ani patu, nebola to ani komedia ani drama a ako mix to nefungovalo. Proste som sa pristihol ako kontrolujem kolko ostava do konca >{ Avsak to nic nemeni na fakte ze ze to Emmy som stale tajne zalubeny.
Co s láskou (2014)
v ramci zanru to splnilo presne do bodky vsetky ocakavania.
Pan (2015)
v zivote som asi nevidel nic horsie. Chcem na to cim skor zabudnut ale obavam sa ze to nebude take lahke.
Byla to divoká noc (2015)
Bol to ,,trip"!, vlastne jedna z naj komedii roku.
Take Care (2014)
Divne, predvidatelne ale stravitelne a hlavne nie moc sentimentalne a otravne.
The Green Inferno (2013)
no videl v kine a musim povedat ze to malo svoje dobre momenty. A dialogy o tom ako je dobre ze najtlstsieho zjedli najskor aspon prezijeme o nieco dlhsie su na nezaplatenie >D
Na návštěvě (2015)
nebolo to zle ale nebula to ani moja salka kavy. Ja som to cele nejak nebral. Malo to pekne a napinave chvile ale tych momentov by si to zasluzilo daleko viac.
Sinister 2 (2015)
dam jednu jedinu a aj to za hudbu. Zvysok filmu je az smutne zly.
Insidious 3: Počátek (2015)
musimteda povedat ze ja som si to v kine uzil patricne.