Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Dokumentární
  • Akční
  • Horor
  • Drama
  • Komedie

Recenze (221)

plakát

Zámotek 2: Návrat (1988) 

Klasický problém 2. dílů - opakování známých věcí z prvního dílu a minimum vlastního přispění a nápadů. Je to spíše takové nostalgické setkání se starými známými. Alespoň, že zůstali stejní herci.

plakát

Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987) odpad!

Původně jsem chtěl dát nějakou tu hvězdu za typickou osmdesátkovou atmosféru a hudbu, ale děj a akční scény jsou tak stupidní, že nemohu jinak. Kdybych nedal odpad tomuhle, tak už nevím čemu.

plakát

Nevědomí (2013) 

Celkem zívačka, v podstatě jen sledujete cestu Toma Cruise za osudovou lásku a občas se trochu zamyslíte, kdo je vlastně emzák. Film není tak chytrý jak vypadá a nemocniční design mi taky moc nesednul.

plakát

Pán netvorů (2011) (pořad) 

Vzhledem k tomu, že se průvodce pořadem neustále chvástá, že je experimentální biolog, jeho přístup moc vědecký není. Tyto kryptozoologické pořady všechny vaří z vody, ještě jsem neviděl, že by nějaký přinesl alespoň minimální důkaz.

plakát

iGenius: Jak Steve Jobs změnil svět (2011) 

Spíš reklama než dokument. Smysl tohoto díla je v tom, abyste si po shlédnutí okamžitě pořídili nejnovější iblbost, jinak nejste sexy a in! Nejsem přesvědčem o Jobsově genialitě, spíš to byl parazit, který skupoval dobré nápady a sám nic nikdy nevymyslel.

plakát

Klub sráčů (2000) 

Tento film alespoň v mých očích uvedl éru elektronické hudby a hlavně "dýdžejingu". V dobách jeho největší slávy jsem se totiž nacházel v předpubertálním a pubertálním věku a dopad byl tedy poměrně velký.

plakát

Návrat domů (2009) 

Z popisku filmu by se mělo odstranit, že se jedná o horor, správné zařazení je přitroublý thriller. Jediným kladem je celkem dobře napsaná a zahraná postava psychopatky, zbytek osazenstva se chová naprosto retardovaně a nerealisticky a celý scénář má skladbu cedníku na špagety.

plakát

Hračky Jamese Maye (2009) (seriál) 

Tohle není dokument o faktech, je to projektová výuka a projektové manažerství v praxi, demonstrované kreativním a vtipným způsobem. May a jeho tým překvapivě dobře pracuje s mládeží a veřejností, lze pozorovat zajímavou britskou mentalitu. U nás by podobné dobrovolnické projekty nejspíše neuspěly.

plakát

Stážisti (2013) 

Nevybavuji si hollywoodský film, který by byl takovou explicitní reklamou na jednu firmu a její produkty jako je tento. Scénář je plný žánrových klišé a to málo vtipných situací ubíjí propaganda a motivační žvásty. Chápu, že si Vaughn pěkně namastil kapsu, ale trochu přestřelil.

plakát

Bastardi 2 (2011) 

Na jedničce si vážím alespoň toho, že se snažila o realistické ztvárnění dnešní problémové mládeže, tohle už byl pouze chabý pokus o krimi thriller.