Recenze (390)
Pomsta (2019)
I filmy nižší kategorie by měly dodržovat elementární pravidla. 1* za to, že to bylo barevně.
Cesta ven (2022) (seriál)
Nalákali, ale nesplnili:(.
Oktopus - Žihadla (2023) (epizoda)
Mdle, upachtene, trapne, 1 za Jarouse Hanzliku.
Predátor: Kořist (2022)
Bolely z toho oci, usi, mozek, zadek.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Tohle muze sledovat jen skutecny masochista. Hlaska dne:"Jsi mrtvy, Johne?". 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Toman (2018)
Taaaahlo se to jak tazeny strudl. Ve finale velka nuda.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Chtel bych slukovat jako Vladyka. Rakovina jazyka do roka a do dne. Utahane jak cokl po pripusteni.
Vikingové II (2008)
Tady muzete dat jen odpad nebo pristoupite na to, ze si rejza mysli, ze je chytrejsi nez vy. Ja mu na to pristoupim.
Prvotní vztek (2018)
To chce koule natocit takovyto majstrstyk. Byla zde nominace na oscara za kostymy a masky? Jinak vubec nechapu komentare zduraznujici krasy prirody. Kde to tak asi meli natacet, v Chanove? Pak by ale byl setsakra problem rozpoznat hlavni figuru od komparzu.
Oktopus - Falza (2023) (epizoda)
Hádek nemůže hrát podobný typ rolí. Působí velmi směšně. Krobot je Krobot. Tempo pomalé, dialogy nesvižné.