Poslední recenze (16)
Sedm (1995)
Je ťažké napísať k tomuto filmu niečo, čo predo mnou už niekto nenapísal, tak sa o to ani nejdem snažiť. Vyzdvihnem najviac atmosféru, ktorá je tak temná, že sa z toho slabšie povahy len tak nespamätajú. Fincher tu svojou réžiou zas ukazuje, ako správne natočiť temný thriller. Samozrejme bol skvelý aj scenár, herecké výkony snáď všetkých hlavných postáv (najmä Kevin Spacey). A ten koniec. Aj keď som ho už s pribúdajúcimi minútami začal tušiť, zničil ma a aj dnes, keď som film pozrel už po niekoľkýkrát ma nenechal chladným a mám ten divný pocit ako po prvom zhliadnutí, samozrejme už nie tak silný. Filmová perla, ktorú sa nebojím označiť za dokonalú.
Banán (2010)
V Despicable Me ma práve najviac bavili tieto postavičky, čiže keď som uvidel tento rozkošný krátkometrážny bonus, bol som nadšený. :) 80%
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Začiatok veľkého príbehu, ktorý po dlhé roky bavil deti a aj niektorých dospelých. Prvý diel je určený primárne pre deti, ale miestami je vtipný a úsmevný. Ale aj tak mám pocit, že to univerzum malo väčší potenciál (knižnú predlohu som nečítal, tak neviem na koľko je to vina filmových tvorcov a na koľko Rowlingovej). 70%