Recenze (1 825)
Reality (2023)
Forma doslovného přepisu záznamů a protokolů je trochu nešťastná a nestravitelná. Výkon herečky v hlavní roli je hodně uvěřitelný.
Rebel (2022)
Silný drama s hustym příběhem a skvělou formou ztvárnění. Filmařina 21. století.
Silo - Season 1 (2023) (série)
Distopická sci-fi krimi, která mě ani chvilku nenudila. Parádní atmosféra a muzika.
Violet & Daisy (2011)
Působi to jako filmová adaptace nějakýho šáhlýho ukecanýho komiksu. Obsazení výborný.
Suzume (2022)
Skvěle animovaná moderní fantasy pohádka s divným, ale propracovaným příběhem. Závěrečný multi happy end je hodně mainstreamový.
Yul Brynner: jeden ze statečných (2020) (TV film)
Trochu chaoticky odvyprávěný životopis tajemného Yula.
Až skončíš se zachraňováním světa (2022)
Zdařilý debut na postu režie, který míří víc festivalovým směrem. Spíš než komedie jde o lehké drama o hledání vztahu matka - dospívající syn. Pěkně obsazený.
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
Výpovědi z pohledu lupičů i rukojmí a každý trochu jiný.
Takeši Kitano (2020) (TV film)
Hezký medajlonek, který by snesl delší stopáž a více detailů.
Asteroid City (2023)
Krásně udělaný a skvostně obsazený. Někdy se na to budu muset podívat znovu, schválně jestli pochopím o čem to bylo.