Recenze (1 826)
Why We Ride (2013)
Pocta motorkám a motorkářům v typicky americkém provedení, patos included.
25 km/h (2018)
Feel-good film o rodinných vazbách, krizi středního věku a bratrech na mopedech.
Tváří v tvář - Série 1 (2019) (série)
Maximálně využitý prostor krátkých epizod. Severská herecká špička rozehrává psychologii postav skvěle.
Bílý šum (2022)
Filmařská exhibice bez přidané hodnoty. Ty stovky útržků dialogů jsou rozčilující.
Ďáblovo rogalo - Ďáblovo rogalo (2023) (epizoda)
Televizní bakaláři na úrovni cvičení prvního ročníku FAMU. Renčova prvoplánovost a filmařská doslovnost nabrala na síle. Pokouší se strašit v každým banálním dialogu. Příběh je sesmolenej z těch největších hororovejch klišé a bez pointy. Zneužitej Schmitzer.
Harka (2022)
Velmi nevýrazné a plné podivných podobenství.
Vidím vás (2022) (seriál)
Ale jo, bál jsem se i bavil. Super obsazení.
Alfa samci (2022) (seriál)
Smíchy jsem se nepotrhal, ale občas je to vtipný.
Wu-Tang: Americká sága - Série 3 (2023) (série)
Třetí řada pro mne nejslabší. Vůbec mě nechytli ty stylizovaný pasáže.
Nezvěstná (2023)
Důstojný nástupce Searching s ještě promakanější dějovou linkou a velkým WTF závěrem.