Recenze (1 826)
Piklírna - Série 1 (2021) (série)
Výbornej animák, kterej si kromě konspiračních teorií dělá prdel ze všeho a ze všech. Ty dialogy jsou vymakaný.
Místo zločinu České Budějovice (2023) (seriál)
Dost hroznej scénář. Major Zeman to v klidu převálcuje.
Poslední závod (2022)
Příběh dobrej, styl vyprávění klasickej, provedení slabší.
Mimořádná událost (2022)
Super hlášky a provedení. Škoda toho mizerného zvukového mixu.
Argentina, 1985 (2022)
Můj argentinský oblíbenec Darín jako žalobce v mega procesu. I když to má 140 min, nepřipadla mi tam jediná scéna zbytečná.
David Attenborough a živé světlo (2016) (TV film)
Attenborough je prostě záruka kvality. Parádní dokument.
Medvěd na koksu (2023)
Doufal jsem v crazy jízdu, dostal průměrný béčko s řídkým humorem.
The Last of Us (2023) (seriál)
Začalo to slibně, ale po pár dílech to spadlo do schématu Walking Dead, Potomků lidí a podobných postapo.
Před vraždou (2022) (seriál)
Zápletka je sice hodně přitažená za vlasy, ale jako napínavá černá komedie to funguje.
Správný čas žít (2018)
Jeden z těch filmů o umírání teenagerů, který mě zrovna moc nezasáhl.