Recenze (226)
Bony a klid 2 (2014)
Bony a klid 1 byla něco naprosto jiného - film z doby, kterou si většina zdejších uživatelů ani nepamatuje. Film ze zlaté éry veksláků s reálným příběhem.Bony a klid 2, ač chcete nebo nechcete je z nynější doby, kterou, bohužel prožíváme dnes. Většina uživatelů by měla sundat růžové brýle, odprostit se od rodičů a trochu sledovat dění kolem sebe ba dokonce možná i politiku! To by totiž leckdo zjistil, že bordel co tady je si Olmer nevycucal z prstu ale tak to opravdu je. Kult to není, ale za sehnání takřka všech herců z prvního dílu dávám tři z pěti..
Bourneovo ultimátum (2007)
Komentář? Ten samý jako jednička. :)
Bournův mýtus (2004)
Komentář? Ten samý jako jednička. :)
Bullittův případ (1968)
Klasická detektivka ze staré školy a skvělý McQueen. Honička ve Friscu s opravdovými american muscle cars je na u dobu skvělá. Někdy se to trošku vleče ale jasných 75%.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Klasika z magionu. :D
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Krásné šestidílné převedení Poláčkového románu do televize. Vtipné texty, vynikající obsazení snad všech postav, skvěle udělaná atmosféra první republiky. Taky se mi líbilo, že narozdíl od knihy je malý Bajza v Indii pouze jeden díl.
Cesta do zatracení (2002)
Jedna z velmi dobrých gangstrovek. Atmosféra tak jak má být - ponurá, zápletka však nepřekvapující. 75%
Con Air (1997)
Nevím proč ale trochu tento film vždy srovnávám se Skálou. Tzn. jeden z TOP akšních filmů
Čas probuzení (1990)
Jsou filmy bez jakékoliv akce apod., které vám stejně uplynou i přes dvouhodinovou stopáž hodně rychle a navíc budete spokojeni a budou vás bavit. A čas probuzení do této sorty filmů bezpochyby patří. Název je trefný a De Niro také vynikající.
Červený drak (2002)
Fosterovou vystřídal Norton. Není to špatné avšak na Mlčení to nemá. Stále je to ale nadprůměrný film a Hopkins je prostě v téhle roli skvělý.