Recenze (873)
Pokání (2007)
Takový až moc utahaný... Jinak dobrý..
Mulholland Drive (2001)
Ještě musím zase mrknout....viděl jsem už dávno...
Drž hubu! (2003)
Drž hubu!
Já, kocour (2016)
Nej Kocourek :)
Beethoven 5 (2003)
Musím připomenout a možná pře hodnotím..
Blanche - královna zbojníků (2002)
Francie..
Návrat do budoucnosti III (1990)
Slabší díl... Už jsi moc nepamatuju.. Kovbojové Forever.
Rambo: První krev (1982)
Nejlepší díl.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Jako sranda to je... :D
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Jeden z lepších Anime...