Recenze (141)
Hodina pravdy - Černobyl - nultá hodina (2004) (epizoda)
Každý, kdo viděl seriál HBO by k tomu měl povinně zhlédnout tento dokument, aby si udělal komplexní obrázek.
Comeback - Zlatá ledvina (2010) (epizoda)
Za mě nejlepší díl Comebacku.
Doppelpass (2000)
Doblbas :D
Doppelpass (2013)
Doblbas :D
Události Luďka Staňka (2018) (pořad)
Bezkonkurenční borec Luděk Staněk navazuje v novém působišti na svůj Pořad. A pořád je to velká hlína.
Hospoda - Fotbal (1996) (epizoda)
Ten vůl Novák si snad doopravdy myslí, že dalekohledy se dělaj z půllitrů.// Já mám jednu televizi v kotelně. A máš v ní jabka, to je vůně, viď.// Vždyť jsem ti říkal, že jsem se na ni díval na Olympiádu. Já vím, v šestatřicátým, tu ještě zahajoval Hitler.
Hospoda - Bomba (1996) (epizoda)
Pane dej pokoj Babulo!
Kancelář Blaník - Biobabiš (2015) (epizoda)
Pro mě nejlepší díl z celého dosavadního průběhu seriálu, ale nemyslím si, že bude někdy překonán.
Meziplyn (2013) (pořad)
Koubek je borec, na jeho recenze se vždycky hodně těším. Pořad je tak akorát-ani krátký, ani dlouhý. Vždy zajímavá auta, Koubek občas utrousí i nějaký ten vtípek nebo srandovní poznámku, do toho udělá komickou grimasu a je z toho super záležitost. K tomu ještě na Streamu existuje užitečný pořad Bazarovky, kde Koubek recenzuje ojetá auta (třeba starou Octavii).
Black Books (2000) (seriál)
Nejlepší epizoda pro mě byla The Grapes of Wrath a nejvíc mi utkvělo v paměti "Right now I'm eating scrambled eggs, with a comb, from a shoe!" Super sitcom.