Recenze (8)
Balto (1995)
Určite jedna z najlepších rozprávok koré som videl skvelá hudba a réžia jednoducho nemám čo dodať.
Učíme se s Noddym (2005) (seriál)
Je to odpad v tejto rozprávke je anglická výslovnosť niektorých slovíčok až doslova nepríjemná.
Pan Kapka (2008) (seriál)
Celkom dobre spracovaná rozprávka na ktorej sa učite každý pobavý. Skvelá hudba a najmä skvelá réžia od Steveho Coopera ktorá sa mi páčila od začiatku až do konca tohto seriálu.
127 hodin (2010)
Parádna réžia v podaní Dannyho Boyla za ktorou nezaostala ani skvelo urobená hudba a vynikajúci herecký výkon Jamesa Franca . Po tom ako som už videl mnoho filmov nakrútených podľa skutočnej udalosti môžem dať konečne takémuto filmu, ktorý ma milo prekvapil 5 hviezdičiek. A v zápätí môžem dodať, že je určite najlepší film ktorý som doteraz videl.
Příšerky s.r.o. (2001)
Skevelý animovaný film s výborným scenárom a réžiou ktorú prekrývala perfektná hudba. Presvedčivé boli taktiež herecké výkony a ich výrazy tváry, na ktorých sa jednoducho musí zasmiať každý. Jednoduchu fakt perfektný animák ktorý stojí zato si pozrieť.
Rytíři krvavé oceli (2009) (TV film)
Uplne o ničom film kde sú samé magické bytosti.Uplná kravina s amaterským scenárom a réžiou a hlavne herecké výkony ktoré boli naozaj nepresvedčivé. Bola tam snaha ale naozaj s tak dosratým scenárom, by už asi nikto nič vykúzliť nedokázal.Jednoduchu celí film bol o ničom!!!!!!!
Polojasno (2009)
Naozaj skvelá rozprávka na ktorej sa asi zasmeje každý. Jednoducho je fakt perfektné čo dokázali za tých 6 minút počas ktorých sa toho udialo naozaj dosť a fakt nemôžem ľutovať tých pár minút, čo som tu rozprávku pozeral.
Pat a Mat (1979) (seriál)
Výborne vymyslená komédia pre celú rodinu. Na tomto filme ma zaujali najmä tie staré časti, ktoré boli natočené za ČeskoSlovenska. Čo sa týka, nových častí sú viac menej amatérsky urobené ,ale možno by sa ich pár takých dobrých dalo vybrať.